Mundus Inversus

2018-04-09
23:51:40

76.

Nu har det gått ett par veckor sedan sist, och en hel del hände. Samtidigt hände ingenting egentligen?
Jag har varit sjuk, av och på, och varit frustrerad över läkare. Hela livet känns ganska värdelöst just nu, då både den psykiska och fysiska hälsan håller på, och jag vet inte vad jag ska ta mig till. 
 
Det enda positiva är hbtq+ möten. Jag kan inte förklara med ord hur mycket det hjälper mig att vara där. Både med den sociala delen, då jag har en tendens att isolera mig själv, och att jag får vara med folk som är likadana, som förstår mig på en annan nivå än de flesta i mitt liv. 
 
 
Det finns säkert massa annat att skriva om, men just nu har jag varken lust eller ork att vara vaken längre än nödvändigt. Jag återkommer om något intressant skulle hända, eller om jag plötsligt kommer ihåg att jag faktiskt har den här bloggen.
 
 
Avslutar med min 'komma ut-bild' jag tagit igår. Hela tiden har jag haft början till Rebel Rebel på repeat i huvudet, och sen insåg jag att passande nog är det Bowie på bokomslaget också. 
 
 
 
 
 
Ciao.