Mundus Inversus

2018-06-10
11:10:13

78.

En liten uppdatering medan jag faktiskt fortfarande kommer ihåg att den här bloggen existerar.
Som vanligt är jag sjuk, because what else. Har dock varit väldigt dålig på att ringa läkare och så, men förhoppningsvis har jag inte för mycket ångest imorgon för att ringa dit.
Annars rullar livet på, I guess. Har inte mycket att göra just nu, vilket är ganska skönt med tanke på vad min kropp hittar på. Förutom att J är här och det skulle vara trevligt om jag orkade göra mer än titta på Netflix... 
Fick honom att titta på Queer Eye i alla fall! Vi båda crushar lite på Antoni (fast vem gör inte det?)
 

Har i alla fall fått C i slutbetyg i matte. Det är egentligen mer än jag förväntade mig. Helt ärligt trodde jag inte ens att jag skulle gå klart, men det gjorde jag! På fem månader lyckades åstadkomma något som jag hade problem med i över två år på gymnasiet. Borde vara stolt över mig själv men det är svårt, tyvärr.
Sökte i alla fall till naturkunskap nästa termin, och det är samma lärare så förhoppningsvis kommer det också gå bra. 
 
 
Här är en bild som jag tog när jag insåg att det inte går att städa till Hit That Perfect Beat av Bronski Beat, för att jag bara klär mig i saker och dansar framför spegeln istället.
 
 
 
 
Also, in other news! Har hittat ett café i Stockholm jag vill gå på. Får gå dit någon gång, och sen kanske gå till en gaybar på kvällen. Det är bara lite irriterande att tåg hit inte går särskilt bra på kvällarna, så skulle behöva sova över i Stockholm.