Mundus Inversus

2015-11-26
10:22:58

55.

Idag mår jag sådär. Psykiskt. Även om de senaste dagarna har jag varit betydligt gladare pga att Johanna är här. Men just idag är det grått ute och lika grått i min skalle. Jag bryr mig för mycket om vissa små, betydelselösa saker.

Människor lyckas alltid att få mig på sämre tankar, vilket suger. Jag funderar då och då att ta bort all social media och se om jag skulle må bättre utan det. Vilket jag tror att, ja, jag skulle må bättre faktiskt.
 
Dessutom, vi skulle se La Cage aux Folles igår men föreställningen blev inställd så vi åkte hem istället och hade lite Drinking Game till Doctor Who. Pro tip, säg inte att ni ska dricka varje gång någon säger "mummy" när ni kollar The Empty Child.
 
Annars så vill jag skriva av mig så mycket men jag kan inte klä mina tankar i rätta ord, så det skulle bara bli skit av det hela.

Jag borde äta något nu. Oh well.
 
Snart är det i alla fall helg, och jag och Johanna har bestämt oss att vi ska sjunga nån John Barrowman-låt men vi vet inte vilken. Om inte hon kommer på nån idé idag då. Nåja. Det visar sig när det blir helg helt enkelt.
 
 
Jag försöker i alla fall hitta de små, positiva saker i livet nu, men det går sådär. Mest för att människor är i vägen och jag tar åt mig av det minsta lilla typ.