Mundus Inversus

2015-10-14
18:31:33

50.

Idag överlevde jag tandläkarbesök! Ansiktet gjorde lite ont efteråt, men det var inte lika jobbigt som förväntat. 
Och sådär perfekt, som belöning att jag överlevde, så fick jag min t-shirt med John Barrowman idag! 
 
Annars är mina dagar inte så värst spännande, tror jag. Är mest bara förvirrad och allting är rätt meh. 
Det har hänt lite jobbiga grejer också, men ja, det är som det är. 
 

Har i alla fall tid till min psykiater och tid till röntgen nu! Så lite saker kommer det hända i november i alla fall. 
Förhoppningsvis får jag veta om det är nåt fel med njuren eller inte, och hur vi ska göra med psykiatrin... 
Borde skriva ner allting vad jag vill ta upp, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Varje gång jag mår dåligt så orkar jag inte skriva, men när jag har bättre dagar så vet jag inte vad jag ska skriva alls. 
 
Anywho. Här är tröjan, thumbs up + ett litet leende typ! 
 
                                            
The world can be a dark place. Light it up.