Mundus Inversus

2015-04-29
21:56:00

13.

Idag har varit en riktigt bra dag, om man bortser från att jag har varit på värdelöst humör hela dagen, typ.
Väntat på att mina Wreck this Journal skulle komma, och nu har jag dem i handen. De känns inte lika roliga när jag nu väl har dem, men det kommer ändå vara roligt när jag åker iväg och använder min Wreck this Journal Everywhere. 
 

Annars så har jag handlat lite idag. Köpte två skjortor, tre filmer - bland annat en Collector's Edition av Fight Club - och så åtta vinylskivor! Hittat en affär som har typ hundratals vinylskivor (second hand in my heart forever), så kommer åka dit nån dag och köpa fler! Om jag hittar några intressanta dvs. 
Idag blev det lite fler av det klassiska, och så Depeche Mode, Electric Light Orchestra och Modern Talking. Jag är så glad. För att vinylskivor gjordes precis då min favoritmusik var sådär populär, haha. Särskilt Depeche Mode.
Hoppas jag hittar fler av deras vinyl när jag är ute och letar efter random saker. Loppisar is the only way to go. 
Jag är för snål, I guess.
 
Så just nu sitter jag och lyssnar på E.L.O. Funderar lite. Min brorson kommer hit i juli, och det kommer bli så mysigt hoppas jag! Med grill, och pool och allt sånt där. Ser fram emot det! 
Annars tänker jag inte planera så långt in i framtiden. 
 
 
Yes. S'well. Skriver nog imorgon igen! Ska tydligen till Västerås igen. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: