Mundus Inversus

2015-05-27
10:35:18

24.

Today's the day.
Om tolv timmar sitter jag på planet mot England. Har sån extrem ångest, och vet inte varför.
Antagligen för att jag egentligen är för instabil för att åka någonstans.
Kommer inte lugna ner mig förrän jag sitter i pappas bil. Ugh.
 
Skakar och mår illa. Hatar såna ångestdagar.
Förhoppningsvis kommer Nörd hit idag, men jag tvivlar ärligt talat.
Skulle vara mysigt att kramas lite och så, men tja, det händer så ofta bara... eller inte. Vill inte ens hoppas.
Men ville ta en promenad med honom, och med min katt. Kissekatten är så sällskapssjuk att hon inte går ut utan att någon följer med henne.
 
S'well.
Ska försöka uppdatera bloggen när jag väl är i England. Lovar inget, men ska försöka.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: