Mundus Inversus

2015-09-27
13:20:37

48.

Det har hänt mycket, samtidigt som det inte har hänt någonting?
Eller, vissa konstiga saker har hänt och jag mår skit.
Men just idag är jag rätt hyper.

Har börjat lyssna sådär jättemycket på Blue Gillespie nu också. Särskilt en låt. Sigh.
Den spelas för övrigt just nu, när jag skriver det här.


En av finare grejer som har hänt är att jag kunde ge en internetvän en tidig födelsedagspresent - ett videomeddelande från Gareth David-Lloyd. Tyckte att det var så passande, i och med att vi "träffades" tack vare Torchwood och han spelar Ianto där.
Hon blev i alla fall superglad, och hennes vänner tyckte att de inte kommer kunna komma på bättre present nu.

En annan, väldigt fin grej, som har hänt, är att J. äntligen ska komma hit i november och vi ska se La Cage aux Folles! Vi har biljetter, nu behöver vi bara november. Ser verkligen fram emot det!


Annars har jag nog inte mycket att skriva. Brukar inte kunna skriva mycket när jag är hyper. Orden kommer lättare när jag är på botten och mår så förbannat dåligt.

Kanske skriver senare.

Btw, väntar på ett viktigt mejl men det känns inte som att det kommer komma snart... suck.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: