Mundus Inversus

2016-01-31
17:17:43

59.

Så nu har det hänt lite grejer, lite fina grejer i alla fall. Tycker jag.
Igår har vi bowlat och sen hade vi hemmafest, dels för att fira mig en vecka tidigare och dels för att fira att vi fått en ny liten familjemedlem! Hon föddes natten till fredag och är världens sötaste, min bror skickar massa bilder och jag kan inte sluta kolla på bilderna.
 
Önskar bara jag kunde åka dit och se henne på riktigt, och kanske hålla i henne osv.
Jag bara älskar att vara faster!
 
På tal om annat, jag fick en tidig födelsedagspresent från mina syskon, för ett äventyr. Så jag har nästan bestämt mig för tandemhopp med fallskärm! Har alltid velat hoppa fallskärm, och nu har jag fått tillfälle så vi får bara se om jag vågar. Jag är höjdrädd så det är dels för att utmana min rädsla!
 
Och nu väntar jag på att det blir söndag, exakt en vecka kvar tills jag fyller år. En del av mig är glad, och den andra delen vill inte fylla år alls för... det känns alltid så ensamt. Ingen kommer hälsa på, och de flesta kommer gratta mig bara för att facebook påminner dem om det. Nåja.
 
Väntar också på att få hem Cards Against Humanity! Yay.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: