Mundus Inversus

2016-07-07
21:54:00

63.

Jag har nog inte mycket att berätta om, som vanligt.
 
Nu har i alla fall min andra, stor-stora drömmen blivit sann.
Efter att ha väntat i 13 år, och aldrig trott att det kommer hända, så har jag äntligen gått på Rammstein-konsert. Happy AJ! 
Men vi stod på fel sida, typ, så jag fick hoppa för att få se lite av min favoritgitarrist. När jag väl såg honom så log han sådär jättemycket iaf, and aaah. My heart. 
 
Och sen när Schneider började typ leda Links, my goodness! 
 
Tur jag var smart nog och passade på att skaffa biljetter till deras konsert i Polen, så jag kan se dem med Tillstein. Då hoppas jag fan jag får se mer av Richard! 
 
 
In other news, jag tog bort mitt konto på mugglis & såg sen att det kom liksom en våg med medlemmar som också tog bort sina användare. Hah.
Jag är inte förvånad. Ska inte gå in på detaljer, men forumet har blivit skit helt enkelt. Eller ja, kanske folket där. Men det började ändå bli rätt tråkigt.
Kommer jag komma tillbaka? Tvivlar.
Känns mer som att jag vill börja om på nytt, med allting. 
Well, well.
 
Skulle ha fått tid till psykolog inom tre månader förresten. Tror ni det hände?
Självklart inte. Ska ringa och försöka byta till annan psykiatrisk mottagning för den här är ett jävla skämt.
 
Men jag kom i alla fall fram till att jag kan ha egen terapi, i form att spela trummor. Saknar att göra det faktiskt.
Nu måste jag bara övertala mamma att låta mig skaffa trummor och ha dem i garaget, hah...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: