Mundus Inversus

2016-03-15
15:40:12

60.

Nuuu har det gått några veckor sedan jag skrev sist, and I am not even sorry.
Är tydligen ett år äldre nu, har fått superfina nördiga födelsedagspresenter av internetvänner och familj, och tja ja. 
 
Jag tror inte att det är många som "följer" den här bloggen, då jag inte har så mycket att skriva för det mesta. Men nu har jag hamnat i en rätt svår depressiv period, jag orkar knappt gå upp på dagarna, orkar inte ta hand om mig själv osv. Försöker tvinga mig själv, ta promenader varje dag, äta, gå upp och försöka att inte sova resten av dagen. Jag skulle kunna skriva massor om det, men just nu känner jag mig rätt hyper och positiv och om jag börjar tänka på det negativa så kommer jag må sämre igen. So nope. Jag återkommer med negativa inlägg när jag mår skitdåligt och hittar orken att sätta mig framför datorn. 
 
 
Här sitter jag och lyssnar på musik, och är ensam hemma. Brukar inte tycka om att vara ensam hemma, med alla tankar och allt, men nu har jag musik och kan sjunga så det är okej. 
 
Tänkte skriva här så att eventuella läsare vet att jag lever, och så. 
 
Imorgon ska jag till tandläkaren och slipa ner tre tänder, dvs sitta där i ungefär två timmar. Nu har jag dragit ut mina framtänder för över en månad sen, det har läkt fint, och om en månad borde min tandbrygga bli klar! Ser verkligen fram emot det. April kommer bli en fin månad, tror jag. Hoppas jag. 
Vi ska ha en rätt stor födelsedagsfest när mamma fyller år, jag får min tandbrygga, och så kommer jag kunna köpa Captain Jack och Ninth Doctor hos webhallen, då jag börjat samla på Funko!-figurer. 
 
Annars har jag inte mycket att säga just nu, tror jag? Fått fin kontakt med min kontaktperson, och jag är så glad att jag har en sån person i mitt liv! Det är skönt att kunna prata av sig, och bara babbla, eller gå på loppisar tillsammans och så. Well well. 
 
 
Jag har en känsla att jag kommer skriva ikväll, kanske ett långt inlägg. Kommer antagligen få ångestattack pga tandläkaren imorgon, men vi får se. 
 
Ciao
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: