Mundus Inversus

2016-05-28
02:14:15

62.

En del av mig har nog hamnat i den gråa verkligheten redan, medan den andra fortfarande lever på känslorna från Englandsresan. 
 
Men de senaste dagarna har jag bara varit ledsen och irriterad. 
Idag brast det. Eller ja, ikväll. 
 
 
Jag försöker skriva, men inspirationen vill inte infinna sig. Min fanfiction - som är en sort av terapi för mig - har knappt fått någon uppdatering på över ett halvår. 
Jag känner tomheten i min skalle. Inga idéer. 
Ibland nån liten idé som smyger förbi, men den försvinner lika fort som den dyker upp. 
 
 
De senaste dagarna har jag känt mig så jävla ensam. På alla möjliga sätt. 
Och sorgligt nog vet jag att jag inte kan göra något åt det. 
 
Borde egentligen sova nu, ska upp om 1.5 timme. Men jag kan ju inte sova. 
Fick sömnmedicin men den är hemsk. 
 
 
 
Jag vet att jag inte mår bra, för att jag lever i min lilla fantasivärld igen. Jag älskar seriekaraktärer, och alla skådespelare, så jävla mycket. Blir liksom besatt. Men jag vet att det är ett av alla sätt jag slåss med mina demoner. 
 
Vet inte ens varför jag började skriva här. Har ju inte mycket att berätta.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: