Mundus Inversus

2016-10-18
11:39:23

64.

Vet inte hur många gånger jag har försökt att sätta mig och skriva nånting. Någon liten uppdatering.
Det går bara inte, av någon anledning. Och egentligen har jag ju så mycket att skriva om just nu? Jävligt irriterande att inte kunna skriva av mig.

Så, lite saker hände. Ska bara sammanfatta lite, typ.
Har sett Rammstein i Polen, och träffat en internetvän där också. Sen har jag vandrat och mått allmänt superfint när jag vandrade.
Fått samtalskontakt också (ingen psykolog eller så, en sjuksköterska but it's something). Är ändå fortfarande jävligt trött på allting, men kan aldrig berätta för henne att jag egentligen mår skit, woop...

Ikväll ska jag iväg med min äldsta bror och se Placebo. Hoppas jag inte får några jävla ångestattacker pga människor. Det gick ju bra på Rammstein-konsert i Polen, trots att det var ungefär 40,000 personer där. Nåja.

Fick biljetter till Depeche Mode också. Mitt andra favoritband efter Rammstein.
Och så skaffade jag en liten tatuering, så jag har två av mina favoritband med mig hela tiden, yay (dvs en Depeche Mode-tatuering och en Rammstein-tatuering). Och jag bryr mig inte vad andra tycker, då det här är mitt liv och min kropp.

Annars så... mentalt är det bara meh. Känns som att jag befinner mig mitt i ingenstans som inte leder nånvart. Massa skit händer, både hemma och i mitt sinne, och det funkar inte riktigt. Jag vet inte, jag bara finns för jag orkar inte ens göra någonting "dumt". Vilket antagligen ändå är lite positivt i det negativa?
Jag har massa tankar om att skada mig osv, men jag orkar helt enkelt inte...

Och så träffade jag Elvira, åkte ner till Göteborg till henne och hade en mysig helg. Behövde verkligen komma hemifrån. Är så tacksam att jag har en sån vän. Nu ska hon komma hit till Halloween också, så jag ser framemot lite saker.

Så... ciao.
Kanske uppdaterar senare med några foton eller nåt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: