Mundus Inversus

2017-11-18
21:02:02

71.

En kort uppdatering. Egentligen behöver jag skriva massor om vad som har hänt, men jag orkar inte just nu.
Därför blir det väl en kort uppdatering med några bilder bara.
 
En bild från Marilyn Manson-konserten. Det här året har varit otroligt när det gäller att se favoritband och artister. Kommer ihåg när jag var sju år gammal och min äldsta bror ringde in till radio, och sa åt mig att önska mig att få höra Sweet Dreams med Marilyn Manson. Det var roligt.
Bilden bredvid är på, tadah, yours truly. Sådär såg jag ut innan konserten i alla fall.
 
 
 
 
 
 
Och här är en bild från idag. Skjutsade hem Luu, och sen när vi kom hem så blev jag lite inspirerad, lite spontant. Var bara tvungen att ta en bild på det här. Borde fota mer igen...
 
 
In other news, det har hänt massor, och inte särskilt mycket bra saker. Jag mår inte bra alls, och försöker slåss med mina hjärnspöken samtidigt som jag försöker stå ut med min familj. Det går inte så bra, ärligt talat.
Dessutom börjar det bli kallt nu, så mina nerver och leder blir helt värdelösa... allting gör ont. Idag har jag så ont att det känns som att mina nerver håller på att dö och de närmar sig slutstadiet. But I can do nothing.
 
Ciao.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: