Mundus Inversus

2017-09-29
21:09:43

69.

En liten uppdatering för att jag har ganska tråkigt ikväll.

Har varit ganska sjuk hela den här veckan, så har spenderat hela veckan i soffan. Utan några skuldkänslor för en gångs skull. Har haft feber, vilket jag väldigt sällan har, och har haft värsta hjärndimman på det så har mest kollat tv där jag inte behövde koncentrera mig för mycket. Det resulterade i att jag har sett klart två säsonger av Skin Wars.
 
Jag fick boka om mina möten dock, så det har varit lite jobbigt, men ändå känner jag att det var det smarta valet då jag antagligen skulle vara halvt borta på dem ändå och inte förstå vad vi pratar om. 
 
Annars har det inte hänt särskilt mycket i mitt liv, egentligen. Idag såg jag i alla fall att nästa säsong av Lucifer kommer på Netflix snart! Något att se fram emot.
 
Kan uppdatera lite med några foton från veckan istället. Because why not.
 
En bild på min katt Hamlet.
 
Droplets:
 
Och för någon dag sen blev jag sugen på våfflor, så här är min lilla skapelse:
 
Av någon anledning kan jag inte få in fler bilder från instagram, så det här får duga.
Ciao! ~
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: