Mundus Inversus

2018-07-08
12:09:17

79.

Guten Tag!
Här är jag igen. Borde göra allt annat, så självklart loggar jag in på bloggen för att säga hej.
Vet egentligen inte vad jag ska berätta om? Förutom att jag var med på Pride, med vår lokala hbtq-grupp. Vi pratar lite om att gå Stockholm Pride som grupp också, men då får jag ta hand om anmälan och allt sånt. Å ena sidan skulle det vara riktigt roligt faktiskt, att hålla på med sånt och vara den där ansvarsfulla vuxna. Men å andra sidan vet jag inte om jag skulle klara av det psykiskt faktiskt. Jag ska i alla fall ha roligt då. Ska sova över i Stockholm med Johanna och gå ut på kvällen. Ser verkligen fram emot det!
 
 
Min hjärna är lite tom för tillfället så. Kanske uppdaterar någon gång snart.
 
 
 
 
 
 
Ciao!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: