Mundus Inversus

2015-04-27
22:08:39

11.

Det här är tredje försöket att skriva något på bloggen. Blir så jävla galen...
 
Dagen har varit mer eller mindre ångestfri för en gångs skull. Gick till mitt möte på vårdcentralen, och det gick bra.
Sen hängde jag lite med min äldsta bror, vi handlade lite grejer - bland annat energidryck, frukt och så vinylskivor.
 
Jag fick en grammofon/stereo typ. Är superglad för det! Det var så himla snällt.
Så idag köpte jag nya vinylskivor, då jag bara hade Stravinskij annars (som jag fick av mamma i födelsedagspresent förra året!). Det blev Strauss, två andra med klassisk musik och så Sound of Music!
Jag blir så glad när jag lyssnar på dem. Vet inte varför, men det är en sån där obeskrivlig känsla typ.
 
Kvällen har varit lite meh dock, menmen. Pollenallergin är irriterande och mina ögon svider. Dessutom är jag täppt i näsan.
 
Men jag fick en ny mugg av Luu, med Ior! Så dricker O'boy nu. Har bestämt att det blir min varmchoklad-mugg.
 
Imorgon tänker jag inte göra jättemycket. Kanske ska en sväng till Västerås.
På onsdag eller torsdag borde jag få mina böcker som jag har beställt, och nästa vecka eller om två veckor får jag kanske min Always Keep Fighting-tröja! Hoppas!
 
Vet inte om jag ska till min andra bror nu i helgen. Tänker åka dit nästa helg, men känner att jag skulle kunna åka dit den här helgen också. But I dunno yet. Det kostar pengar... (jag är gnällig, jag vet, men det kommer kosta ungefär 500kr tur/retur.
 
S'well.
Kanske ska måla lite ikväll då. Kanske. Och jag kanske uppdaterar lite med mina målningar här också? Kanske vore något...
 
Adios amigos.
 
PS. Det är visst en del som läser det här... hi y'all! *waves*
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: