Mundus Inversus

2015-04-28
21:43:46

12.

Det blev visst en sväng till Västerås idag. 
K. var så himla snäll och gav mig en sen födelsedagspresent - SNES! Inser ni hur lycklig hipstern i mig är nu? 
Överlycklig. 
Jag köpte dessutom tio filmer och Depeche Mode-vinyl. Så nöjd med dagen, kunde inte bli bättre tror jag. 
Borde bara skaffa fler spel till mitt SNES då, men det kommer.
 
Hoppas lite att mina Wreck this Journal kommer hem imorgon! Vill verkligen börja med dem. Se om de hjälper mot ångesten. Förhoppningsvis. 
 
Skulle skriva massor men självklart glömde jag vad jag skulle skriva. Självklart.
 
Sitter inne på mitt rum och undrar om jag kan stå emot paranoian och ha rullgardinen uppe hela natten. Kommer förstås vakna av solen sådär fem på morgonen, men ändå. Kommer kanske ändå sitta och måla då, vem vet. 
 
Speaking of which. Målade igår/idag. Det tog 2,5 timme och jag är rätt nöjd. Filmade det också i time lapse, så någon dag tänker jag sätta ihop flera av mina time lapse-videos och kanske lägga upp nånstans. Kanske.
 
Här är i alla fall målningen. 
Det är Jon Voight och Dustin Hoffman i Midnight Cobwoy (1969), rekommenderar filmen! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: