Mundus Inversus

2015-04-24
19:07:52

9.

Idag har det varit en rätt okej dag. Vågat ringa ett samtal, och så gjorde vi tårtor idag. 
Sen handlade vi på Systembolaget, och jag köpte mig några flaskor cider och en flaska rött vin. 
Worth it. 
 
Egentligen tänkte jag skriva massor här tidigare, men jag glömde helt vad jag skulle skriva så... yay. 
 
Just det. En grej!
Klassen som jag gick med (men sen hoppade jag av) ska ha sin sista föreställning den nionde maj, och jag tänker "överraska" dem (vet inte, om jag länkar det här på Facebook så kanske kommer de läsa, och då blir det ingen överraskning?) så jag ska dit och se. Kanske hänga med dem en stund efteråt om de vill. 
Jag saknar dem så in i helvete mycket.
 
S'well. 
Nu ska jag äta godis. Because I can.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: