Mundus Inversus

2015-08-05
19:14:47

41.

Så här kommer en liten uppdatering. Det har hänt lite saker sen sist.


För det första, det blev något strul med det där mötet så det blev telefonsamtal istället, fast läkaren sa klart och tydligt att vi ska ses... misstänker en miss i administrationen dock.


Och så har jag i måndags hamnat på kirurgakuten, med något som kanske var blindtarmen men visade sig vara njursten. För andra gången på mindre än två år. Jag bara älskar min kropp.

Så nu ska jag vila, ska käka medicin i en månad, och sen följer vi upp det med skiktröntgen och sånt där. Det blir spännande att se, för om den här behandlingen inte hjälper så är det kanske själva njuren som är sjuk... suck. Alltid är det något.

I alla fall, blev glad av en väns kommentar på facebook igår. Det gjorde mig så löjligt glad. Något fint i allt elände liksom.

Annars så ligger jag mest i sängen, tar smärtstillande, och kollar serier. Har äntligen orkat fortsätta med Supernatural. Tröttnar jag så har jag alltid Doctor Who och Arrow att kolla ikapp.
Dessutom har jag sån stor lust att måla med vattenfärger, men är inte så bra på det... och jag vill kunna allt på en gång, vill inte lära mig. Oh well.

Nu ska jag åka och handla mat, då mina föräldrar är på semester och nån måste ta hand om folket hemma. See ya!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: