Mundus Inversus

2015-08-09
12:28:29

42.

Egentligen har jag ingenting nytt att säga. Njuren fortsätter krångla, jag har knappt nån aptit, och jag hälsade på några vänner i fredags.
Jag såg en av mina favoritfilmer igår igen, då den gick på tv. Nu måste jag hitta boken, men biblioteket verkar inte ha den...
 
Och på tisdag ska jag till tandläkaren och äntligen fixa min tand, så det blir klart. Har ärligt talat ångest inför det, då jag är rädd att det kommer trigga igång smärtorna i ansiktet. Sist låg jag däckad i en vecka efter en timme hos tandläkaren. But fear not, nu ska jag ha yoghurt och allt sånt redo, så jag kan äta i alla fall. För sist var det hopplöst och jag drack mest bara yoghurt.
 
Jag har förresten faktsikt målat med vattenfärger. Är inte helt nöjd med resultatet, men det var ändå rätt okej, om jag får säga så själv. För att typ aldrig ha målat med vattenfärger alltså.
Nu är jag sugen på att måla mer. Antingen någon från Supernatural, eller så blir det något annat... typ. Jag vet inte.
 
 
Annars är det rätt okej med mig, tror jag? Mina fysiska problem är värre än de psykiska, så jag märker inte av hur dåligt jag mår. Även om jag mest är ledsen ändå. Men det hjälper att se serier och filmer.
 

Men men, nu ska vi fixa mat här hemma och fortsätta städa.
Och jag har sån stor lust att bara börja fixa drinkar... men det kommer, ska kolla upp olika recept och köpa lite nödvändiga grejer så. Skulle vara coolt att kunna!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: