Mundus Inversus

2015-12-02
07:50:29

56.

Igår åkte Johanna hem och det känns så tomt utan henne. Det känns som att hon alltid bott här, typ. Men jag köpte i alla fall biljetter för att hälsa på henne i slutet av december och fira nyår med henne!
 
Helgen var hur underbar som helst i alla fall. Vi kollade Idol, sen bestämde oss för karaoke/drinkkväll. Blev hur bra som helst, tycker jag. Och vi sjöng faktiskt Johns låt, I know him so well.

På lördagen har vi sminkat oss och klätt oss rätt fabulöst, och sjungit It's OK 2 B Gay & I Am What I Am. 
 

Och igår var det första december, så vi fick öppna varandras julkalender! Eller ja, kalendern som den ena har gjort för den andra då.
 
Annars har jag nog inte mycket att säga tror jag. Har skickat paket till familjen i England med små julklappar, och tja. Jag hoppas de kommer gilla dem.
 
Förresten så borde jag skynda mig med att skriva min fanfiction. Har fortfarande 40 kapitel kvar att skriva innan julafton... få se hur det går, hah.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: