Mundus Inversus

2015-07-12
15:27:35

30.

Det händer inte mycket i mitt liv just nu, därför uppdaterar jag knappt. Dessutom orkar jag knappt sitta vid datorn. 

I veckan har jag i alla fall hängt med till bowlinghallen och nästan vunnit, fast jag inte har bowlat på fem år - och då var det bara en gång jag gjort det förr. Oh well. 
Idag var jag en sväng till Arlanda with mah stepfather, skulle lämna en väska och sånt där. Det var rätt trevligt. 
 
Annars har jag haft rätt hemska dagar när det kommer till min bipolär sjukdom. Men jag har överlevt, på något vänster. 
Idag är det i alla fall söndag och det innebär John Barrowman på radio, dvs den enda rutinen jag lyckas ha. Och det är nog det enda som lyckas få mig på bättre humör.
 
Jag funderar nu på två saker. En av dem är - ska jag fortsätta översätta boken idag eller ska jag ge upp, eftersom jag inte mår sådär jättebra? Den andra är om jag ska möblera om mitt rum. 
Det är ett litet rum, och det finns knappt plats för någonting egentligen - ändå lyckas jag med att ha två madrasser (då min brorson sover här också nu när han hälsar på), ett skrivbord och stereo. I dunno. Jag måste ändra något.
 
 
Jag kanske orkar skriva senare. 
Ibland vill jag ha en sån där blogg där jag skriver varje dag och lägger upp bilder. Men jag skulle aldrig klara av det så som jag mår, med extrema humörsvängningar och allt, haha... och så är jag nog inte den typen som lyckas skriva såna bloggar. S'well.
 
Ikväll ska vi grilla, har jag hört. Och jag vill otroligt nog bada. But then again, jag vill sova också. 
Ska dricka kaffe efter att jag har ätit glass. Brukar inte tycka om glass men hittade världens godaste glass sist och jag är helt såld, typ. Men ja, kaffe. Sen kanske jag lyckas med att behålla koncentrationen och fokus i mer än tio minuter och gör något vettigt. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: