Mundus Inversus

2015-07-14
20:17:13

32.

Jag håller på att bli förkyld. Sjukt jobbigt, hatar förkylningar. Mår så mycket sämre psykiskt då också. 
Men har Strepsils och te med honung, så det kanske blir bättre. 
Tycker inte om te egentligen, men det går att dricka när jag har ont i halsen. 
 
Annars så funderar jag på att hänga med till ena brorsan imorgon, men måste ta ut min medicin på dagen (som jag beställt till imorgon alltså) och vill inte vara ensam när jag väl är där, men vet inte om någon kan ens ses. Men vill gärna åka iväg en dag eller två, typ. 
 
Idag har jag i alla fall inte gjort mycket. Åkt till "stan" med min brorson, vi gick runt i olika affärer, provade solglasögon och hattar, och sen gick vi och gungade också. 
Och senare åkte vi och handlade igen, och då var det så typiskt att jag tänkte att det är för varmt för att ta med jackan, men när jag kom ut från affären så spöregnade det förstås... 
 
Nåja. Har inte mycket mer att skriva. Eller jo, igår spelade vi minigolf och jag kom tvåa! Har aldrig ens spelat förut, haha. Känns rätt okej ändå.
 
Nu ska jag ta min medicin och gå och sova, försöka sova bort eländet.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: