Mundus Inversus

2015-07-17
20:52:15

34.

Idag har jag varit i Stockholm med mamma & K. 
Äntligen hittade jag skor som jag ville ha - jag visste mer eller mindre vad jag ville ha, målade upp en bild i huvudet och sen var det bara att hitta såna. Och så fanns de i Stockholm! Köpte två par skor i alla fall, ett halsband och en ring. Och en drömfångare. 
Gick in till SF Bokhandeln också men hittade inte mycket. Var nära på att köpa alla Torchwood-säsonger men de hade ingen svensk text (det enda kravet jag & mamma hade) så det fick bli. Annars funderade jag på Slytherin-halsduk eller något Doctor Who-relaterat, eller John Barrowmans och hans systers två fantasy-böcker. Men de var i en serie och det var tredje och tolfte delen, så kändes lite sådär att börja mitt i liksom. Så det köpte jag inte heller. 
 
Nu är jag i alla fall hemma, trött som satan och mina ben gör ont. Jag drunknar i mina tankar och vill sova men jag är nog lite för trött för att kunna somna just nu. If that makes sense.
Imorgon är det i alla fall lördag och jag kanske hittar på något vettigt att göra. Förhoppningsvis. 
Jag kanske sover till elva i alla fall. Det skulle vara rätt skönt, om jag får säga så. Faktiskt. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: