Mundus Inversus

2015-07-29
22:13:59

38.

Tomheten gör nästan ont.

I just detta nu gör allting så satans ont. Det är obeskrivligt.
Jag fick i alla fall tid till min psykiater nästa vecka, och fick sänka dosen på medicinen då jag misstänkte att jag blev så mycket deprimerad efter höjningen.
Självmordstankarna är påträngande, och rösterna säger bara åt mig att hoppa ut genom fönstret.
Jag vet att jag är så mycket starkare än såhär, men just nu är det svårt. Det är svårt att se varför jag ska fortsätta leva?
Jag är sådär hopplöst värdelös. Vad ska man med mig till, liksom?

Jag hoppas att läkaren säger något vettigt. Att han kan hjälpa på något sätt. Men jag tvivlar lite.
Fast i och med att mina självmordstankar är så jobbiga och jag inte riktigt litar på mig själv så kanske något blir gjort? Kanske...?
Men vad i såna fall?


Just nu vill jag bara somna och aldrig vakna igen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: