Mundus Inversus

2015-05-05
16:15:48

15.

Idag har jag en smärtsam dag. Ansiktet gör förbannat ont, så jag försöker distrahera mig själv. Möblerat om rummet och städat. 
Nu är klockan fyra och jag vet inte vad jag ska göra. Kanske äntligen börja kolla på Arrow? 
Eller så ska jag måla. Har inte bestämt mig än. Eller så kanske jag ska sova resten av dagen, är galet trött. Men det brukar jag vara när jag har ont...
 
Igår köpte jag i alla fall äntligen en vinylskiva med Everybody's Talkin'! Det var nära att jag missade den. Men nu så. 
Dessutom köpte jag tre böcker också, bland annat den om Kamikazekaniner. 
 
Och så har jag skrivit ett brev till farmor och för en gångs skull skickat direkt efter att jag skrivit det. Annars brukar de ligga hemma i en månad innan jag skickar dem, så... 
 
Just det. Igår kollade vi på Rain Man, och jag har länge velat se filmen. Tyckte den var bra. Lite sorglig, men ja. Rekommenderar den i alla fall! Kanske ska välja nån scen ur den och måla. 
 
Nu ska jag hjälpa mamma med att göra ordning bland alla sladdar, och så ska jag dricka kaffe. Har saknat kaffe när jag var hos min bror, och nu äntligen är jag tillbaka till min morgonrutin. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: