Mundus Inversus

2015-05-06
21:36:50

16.

Idag har det varit en uppochner-dag. Ville göra tusen saker samtidigt igen, men så fort jag började med något så slutade jag efter fem minuter...
Lyckades i alla fall översätta klart första kapitlet i boken, och sen gjorde jag tacos till middag. Nu på kvällen grillade vi. Maj har knappt börjat och vi har nog redan hunnit grilla tio gånger eller så. Sen mars då iofs, men ja.
 
Vi köpte mer grönsaker att odla i alla fall, måste bara köpa mer jord. Var så orolig för att gräslöken tar tid på sig att komma fram, men det är tydligen för att det tar massa tid innan den dyker upp. Bara jag som är sådär typiskt okunnig. Förstås.
 
Annars har jag idag sett tre avsnitt av Arrow. Och sorterat böcker i alfabetisk ordning. Och det var typ det...
 
Har mått rätt dåligt idag. Antagligen just för att jag inte visste vad jag skulle göra med mig själv. Vet  egentligen fortfarande inte. Idag är det bara en sån hemsk dag. Och hemsk kväll. Jag skakar och mår skit.
 
På det hela hade jag mardrömmar som gav mig ångest och väckte mig klockan tre på morgonen. Och sen hade jag ännu mer mardrömmar. Yay.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: