Mundus Inversus

2015-05-07
22:31:54

17.

Just nu känner jag mig glad, även om jag har lite ångest. Om allt går som planerat, så kommer jag få hälsa på farmor om tre veckor, och vi ska gå och se John Barrowman! Älskar att hon är min partner in crime. Äventyrskompanjon. Typ.
 
Annars så har jag haft huvudvärk hela dagen, och den har varit uppochner. Huvudvärken alltså. Försvinner en stund, för att dyka upp snart igen typ. Äckelsaker. 
Känns som att jag bara gnäller, men det är ju fan jobbigt med huvudvärk. Även om jag hellre har huvudvärk än migrän. Eller mina ansiktssmärtor.
 
Nåja. Idag städade jag hemma och kände mig lite duktig, då jag även fixade kaffe så det blev klart när alla kom hem från sina jobb. 
 
Nu tänkte jag sova. Tror hela tiden det är onsdag, men det är ju fredag imorgon och jag kommer nog få ett brev från farmor! Enligt våra beräkningar i alla fall. Förhoppningsvis. Ser fram emot det. 
 
Har fortfarande huvudvärk så hoppas jag kan sova lite.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: