Mundus Inversus

2015-05-08
20:41:30

19. Svar på frågestund.

Jag fick visst några frågor, och det var snällt av er att ställa dem! Så här kommer mina svar.

 

1) Vilken är din favoritmaträtt?
- Tacos!

2) Hur många böcker har du sammanlagt nu?
- Runt 250 tror jag.

3) Är du allergisk mot något, isf vad?
- Allergisk mot pollen och honung. Laktosintolerant, om det räknas.

4) Vem av dina katter befinner sig närmast dig just nu?
- Hamlet!

5) Om du går in på din spotify, letar upp den femte listan du har (räknat från översta listan), dubbelklickar på den så att en slumpad låt börjar spelas. Vad är det för låt som spelas?
- Det blev "karaoke"-listan, och låten blev Enola Gay med Orchestral Manoeuvres In The Dark (O.M.D)

6) Om du fick se vilken teaterpjäs som helst (behöver inte vara en som redan finns), vilken skulle det vara då?
- Mitt gymnasiearbete som aldrig blev till, om psykisk ohälsa.

7) Om du fick medverka i vilken teaterpjäs som du ville (behöver inte vara någon som redan finns), vilken skulle du vilja vara med i då och vem skulle du vilja spela?
- Hmm... jag vet ärligt talat inte. Egentligen vad som helst, bara jag får spela en manlig roll.

8) Vad heter fågel på polska?
- Ptak!

9) Vad heter din farmor?
- Teresa

10) Säg ett namn som du skulle vilja döpa ditt eventuella framtida barn till?
- Förut var jag så säker, men numera är jag så osäker... men Christopher kanske.

11) Vad har du för drömmar inför framtiden?
- Just nu är det att må bra och kunna fungera i samhället igen. Annars kanske jobba med film eller teater.

12) Vill du skaffa några fler tatueringar? Vad isf?
- Ja! Vill ha en hel del. Men mina idéer ändras hela tiden. Vill iaf ha gärna något från Alice i Underlandet.

13) Vilket är ditt favoritdjur?
- Det är så svårt, haha... ändras hela tiden. Men jag tycker om fladdermöss.

14) Vad är din åsikt om The Sims?
- Älskar The Sims. Men tröttnar alltid efter att jag har byggt själva huset och skaffat jobb.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: