Mundus Inversus

2015-05-17
10:21:00

22.

Mitt humör går extremt upp och ner de senaste dagarna. But oh well. Vad ska man göra, bara att vänja sig vid det...
 
Igår var vi och kollade på Cruising här. Så många Chevy Impalas. Jag vill ha en. Men kommer antagligen aldrig:
1) Hitta en
2) Ha råd att köpa en
 
Hur som helst.
My predictions, när det gäller dagen idag är att jag inte kommer göra så värst mycket. Måste tvätta min mössa och fästa bokstäverna på den om jag lyckas... vi får se. Sen kanske den är klar.
 
Jag har för övrigt köpt en röd blus (de hade inga röda skjortor), svart väst och en slips. Och två par byxor.
När min mössa är fixad så ska jag skicka bild till farmor, tror jag. Men hela köret med västen och kavajen och allt.
Älskar att klä ut mig sådär. Skulle kunna gå klädd sådär varje dag om det inte vore för att alla tror att man ska på kalas eller något sånt. Ugh.
 
Annars så är det John på radio idag. Dessutom funderar jag på att rota bland farmors kläder som hon vill att jag ska ta med när jag hälsar på om 1,5 vecka. Vi får se hur jag gör helt enkelt.
 
Det enda som jag vet just nu är att jag stör mig sjukt mycket på alla människor idag och att jag mår förbannat skit, och känner mig så satans ensam.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: