Mundus Inversus

2015-05-25
08:55:49

23.

Ursäkta för inaktiviteten men jag har haft en förbannat dålig vecka. Men avslutade den med att åka iväg en sväng till mammas kompis utanför Ljungby i alla fall. Så jag antar att det var okej ändå.
 
Hela veckan har jag haft ont i ansiktet, och varje dag vaknade jag med svullet ansikte on top of that. Precis det man behövde. Mina misstankar är dock att det beror på tandläkaren, då jag var tvungen att åka dit akut och fixa en tand. Och det triggade nästan helt säkert igång trigeminusneuralgin. Ugh.
 
 
S'well. På onsdag åker jag. Har lite ångest, faktiskt. Men det kommer nog gå bra, som vanligt. Kommer vara på plats runt tre på natten tror jag. Funkar för mig! Bara jag får sova sen.
 
Har också färgat håret. Gjorde något som jag tänkte på ett tag. Färgade håret rosa. Jag hatar rosa färg så tänkte kolla om jag klarar av att ha den hårfärgen i alla fall och det gick bra. Det stör mig inte ens!
Och så fick jag ju äntligen min Always Keep Fighting-tröja! Så nöjd och glad nu.
 
 
 
 
 
Well. Det var det jag hade att berätta tror jag. Ska packa klart idag, förhoppningsvis, skriva ut biljetter och hoppas att dagen blir bra i alla fall.
 
 
 
 
Det 2 år och 9 månader med Nörd idag. Det är sjukt hur länge man orkar.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: