Mundus Inversus

2015-11-16
14:25:44

52.

Livet är uppochner nuförtiden. Jag känner en enorm tomhet och ingenting gör mig glad längre.
Det enda positiva är att nu är det bara en vecka kvar tills Johanna kommer hit. Då kommer i alla fall en vecka i mitt liv förhoppningsvis vara bättre, när hon är här. Vi kommer nörda en del, och bara ha roligt. Vi båda behöver det just nu.
 
In other news, jag har sett Spectre på bio och fått för mig att jag ska se alla Bond-filmer, så nu har jag sett 22 filmer på en vecka. Det är nog någon sorts rekord i mitt liv.

Och så har jag bestämt att jag ska läsa alla Game of Thrones-böcker innan jag ser serien, sen ska jag läsa alla James Bond-böcker och efter det ska jag börja kolla på Sherlock (med andra ord, 2016 kommer bli spännande...)
 
Annars har jag verkligen ingenting att säga. Som nämnt tidigare, känner bara enorm tomhet inuti. Ingenting är bra längre.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: