Mundus Inversus

2015-11-20
10:39:07

53.

Just nu sitter jag i köket och dricker kaffe. Är enormt trött i skallen efter gårdagens besök hos läkaren. Fick ny medicin, så förhoppningsvis om en månad vänder det och jag kanske - förhoppningsvis - mår bättre.

På måndag kommer Johanna hit i alla fall, det blir spännande. Hon fyller år idag, så vi ska fira med tårta och drinkar på måndag när vi ses!
Jag är så nyfiken på hur allting kommer gå. Jag hoppas allt går bra i alla fall och att hon har roligt.
 
Annars så rullar livet på, typ? Vill knappt prata om hur jag mår längre, ärligt talat.
Har inte ens orkat skriva ner saker jag borde skriva ner, särskilt när jag får ångestattacker.
 
 
Oh well. Jag skriver mer när jag hittar mer inspiration och ork.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: