Mundus Inversus

2015-09-01
12:35:43

46.

Nu har det hänt en hel del. Drinkkvällen blev av, pizzadejt hade vi också tid med och ja.
Två av mina bröder skulle komma hem från Polen, natten mellan lördag och söndag. Jag blev väckt av Luu och där i dörren stod min bror som jag inte träffat på över ett år, som bor i Polen.
Blev så glad! Alltså på riktigt. Kan inte ens beskriva känslan. Ingen har sagt någonting om att han skulle komma, eller så. 
 
 
Nåja. Annars har jag fortfarande problem med njuren/magen, idag är det sista medicindagen dessutom och jag har fortfarande ont. Men måste vänta på röntgen, stå i kö osv. Det tar tyvärr tid. 
Annars, om det blir sämre så ska jag till läkaren igen och säga att nope, det här funkar inte, något är fucking fel med magen. 
 
S'well. Idag har jag kollat lite Torchwood och redigerat bilder i alla fall. Har inga större planer på att göra annat, faktiskt.
Imorgon ska jag träffa min kontaktperson imorgon i alla fall och vi ska till loppis. Hoppas jag kan hitta något roligt! 
 
 
Jag skulle skriva så mycket här, men orkar verkligen inte just nu. Ville bara uppdatera lite, för det var ett tag sen.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: