Mundus Inversus

2016-05-20
12:21:38

61.

Ah, nu har jag varit sådär superdålig på att uppdatera igen... 
Men! Jag skaffade en laptop igår, så kommer kunna sitta typ varsomhelst och kunna skriva osv. Kanske kommer bli bättre på att uppdatera då. Kanske.
 
Anyhow. 
För det mesta har det varit superstressigt i mitt liv, men en fin grej hände. Jag träffade äntligen John Barrowman! Först förra fredagen på hans boksignering, och sen dagen efter på ett konvent. Är dock så besviken på konventet, var väldigt dåligt organiserat och jag missade typ allt pga det. Det enda jag lyckades med var att få en bild med John, och så Stephen Amell. 
 
John verkar iaf vara världens trevligaste person irl också. Är så jävla glad att jag fick chansen att träffa honom. 
 
Och så var jag och K. i London i två dagar också. Känner att jag behövde det där med semester typ.
 
 
 
Kan ni se hur glad jag är? Dels pga att en dröm came true, och dels för att han tog tag i mig och drog till sig utan att jag var beredd på det alls, haha.
 
Officiellt döpt till den mest awkward-fotot på mig, här är jag med John Barrowman & Stephen Amell! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: