Mundus Inversus

2017-09-18
17:44:25

68.

Hello. Look at me, har bestämt mig för att uppdatera bloggen igen. Det har inte ens gått flera månader? What's going on?
 
Det har faktiskt hänt lite grejer i mitt liv, även om mitt liv för det mesta är jättetråkigt.
Vi kan kanske börja med att berätta att en viss person, som inte hört av sig på 3,5 år, har bara sådär, från ingenstans, skickat ett meddelande til mig. Blev väldigt förvånad över att se det. Vill inte gå in på detaljer, men det var ganska intressant att läsa. Den stora frågan kvarstår: varför tror folk att de kan dyka upp i mitt liv igen, närsomhelst? Jag har faktiskt eget liv, och tänker definitivt inte sitta och vänta på att folk ska komma tillbaka. Det har hänt flera gånger i år? 
 
Anyway. Idag har jag faktiskt köpt jeans. Jag är så hemskt dålig på att köpa byxor, jag hatar att prova kläder och byxor gör mig bara deprimerad, men idag lyckades jag hitta ett par som jag trodde skulle passa (I mean it, jag vägrar att prova kläder) och det var ganska billigt. De passar skitbra, och det visade sig att det var halva priset på dem också! It was just meant to be.
 
De senaste dagarna har jag bara haft massor med ångest. Vet inte ens varför, eller varifrån den kommer. Vanligtvis brukar jag kunna ha en liten aning om vad som orsakar det, men nu är det bara så mycket ångest att det känns så tomt inombords? Samtidigt som jag är fylld med ångest. Det är så svårt att beskriva med ord.
 
 
Ärligt talat så vet jag inte ens vad jag ska skriva nu. När jag loggade in här så hade jag så mycket att skriva om? Tydligen inte. I alla fall ingenting som jag känner är viktigt att ta upp här, antar jag.
 
 
Ciao
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: